5 kroków do pokonania wszystkich przeszkód na RUNMAGEDDONIE

START W RUNMAGEDDONIE? Czy każdy  może pokonać przeszkody?

 

Tak ! Każdy kto ma odwagę stanąć na STARCIE z ogromnie dużym prawdopodobieństwem ukończy ten bieg. Praktycznie każdą przeszkodę możesz pokonać z pomocą innych osób, którzy z wielką chęcią ci pomogą bo pomaganie w końcu jest SUPER prawda?

Na RUNMAGEDDONIE czeka CIEBIE trasa między 3 km do aż 42 km!!! Napotkasz na swojej drodze między 20 a 140 przeszkód mających na Celu powstrzymać Twój dalszy bieg. Na szczęście można sobie pomagać 🙂

Ja natomiast bardzo mocno wierzę, że odpowiednie przygotowanie zapewni Tobie możliwości pokonania większości przeszkód własnymi możliwościami. Jeśli jednak się to nie stanie podczas Twojego pierwszego startu wypracujesz elementy, które pomogą Tobie pokonać ten bieg.

 

Stawiam przed Tobą wyzwanie odpowiedzenia sobie na kilka pytań, żebyś obiektywnie spojrzał na swoje przygotowanie w chwili obecnej.

 

Stworzyłem listę 5 najważniejszych moim zdaniem rzeczy, które są kluczowymi elementami pokonania przeszkód na RUNMAGEDDONIE. Nie są one ułożone pod względem ważności bo każdy z nich nawiązuje do innego elementu przygotowania i są one nierozłącznymi elementami całej układanki.

Oto lista:

Masa ciał

Silne przedramiona i ramiona

Wytrzymałość

Technika

Brak Kontuzji

 

Pozwól, że rozwinę te elementy o swój komentarz:

MASA CIAŁA: Nadwaga nie ułatwia poruszania się i utrzymania swojej masy np. w zwisie tułowia. Odpowiednia masa ciała sprawia, że ciało może szybciej stać się funkcjonalne i gotowe na różne wyzwania. Najlepszym sposobem na sprawdzenie czy masz dobrą masę ciała jest skład ciała. Pokaże Tobie ile masz w sobie: WODY, tłuszczu, masy mięśniowej. Oczywiście trzeba spojrzeć na ten aspekt funkcjonalności ciała szerzej. Istnieje jednak zależność między masą a szybkość reakcji, wprawienia ciała w ruch. Jeśli więc masz kilka kilogramów za dużo oczywiście przebiegniesz RUNMAGEDDON. Pytanie w jakim stylu 🙂

Rozwiązanie,

Odpowiednio zbilansowana dieta oraz odpowiednio przygotowany trening zmniejszy Twoją masę: Jeśli oczywiście masz w tej sferze WYZWANIE.

Idealnym rozwiązaniem jest konsultacja z dietetykim i ustawienia indywidualnego planu żywieniowego. Nasza dietetyk dr Małgorzata Dobrzyńska pomoże ci w tym temacie. napisz na kontakt@trenujdorunmageddon.pl i zacznijmy w tym temacie pracować 🙂

Kompleksowy trening do RUNMAGEDDON znajdziesz na http://www.trenujdorunmageddon.pl

 

SILNE PRZEDRAMIONA I RAMIONA:

Na część przeszkód będziesz musiał się wdrapać siłą ramion i przedramion poprzez chwytanie i przyciąganie swojego ciała. Ściany pionowe, liny i inne chwytne elementy wymagają solidnego i wytrzymałego uchwytu. Duży problemem w pokonaniu przeszkód na które musisz się wspiąć jest właśnie słaby chwyt.

Rozwiązanie,

Ćwicz chwyt uwieszając się na drążkach, linach, trzepakach. Ćwicz chwyt poprzez mocne i dynamiczne zamykanie i otwieranie dłoni.

Na mojej płycie treningowej znajduje się również zestaw ćwiczeń do wzmacniania przedramion. Dodatkowo wykorzystaj te 2 zestawy:

Zestaw nr.1 (ćwiczenia na siłowni): https://youtu.be/0RjySWokRLU

Zestaw nr.2 (ćwiczenia w domu): https://youtu.be/eHsi1dK2CDc

Cały kompleksowy zestaw treningowy znajdziesz na: www.trenujdorunmageddon.pl

 

WYTRZYMAŁOŚĆ:

Skurcz mięśnia uniemożliwia dopływ tlenu. Bez tlenu nie ma energii. Bez energii nie ma siły ! Kółko się zamyka :/ To taki bardzo mocny skrót i nie będziemy się zagłębiali we fizjologię wysiłku.

 

Widziałem wielu ludzi, którzy ogromną masą mięśniową mogą zrobić wiele rzeczy. Widziałem jeszcze więcej ludzi, którzy pomimo ogromnej masy mięśniowej lecz niedotlenionej nic nie mogą zrobić. Po prostu odcina tlen i nie ma siły.

 

Im większa masa mięśniowa tym więcej tlenu potrzebuje, więc nadbudowywanie ogromnej masy mięśniowej nie sprzyja budowania dobrej kondycji. Ogromny plus jest taki, że układ oddechowy szybko się dostosowuje i dość szybko idzie zbudować kondycję do przebiegnięcia swojego pierwszego RUNMAGEDDONU.

Rozwiązanie,

Najlepsze efekty uzyskasz łącząc trening AEROBOWY i ANAEROBOWY. Takie połączenie idealne zawarliśmy w naszych treningach (TWÓJ DEBIUT W RUNMAGEDDON) Dodatkowe na stronie http://www.trenujdorunmageddon.pl

Masz do ściągnięcia za DARMO cały 3-miesięczny program treningowy. A już teraz możesz poćwiczyć z nami i z naszymi dodatkami treningowymi:

NIKO Dodatek nr.1 Turbo kondycja: https://youtu.be/qI_sCtwGBu4

NIKO Dodatek nr.2 Brzuch: https://youtu.be/0DeapDw-ugU

ASIA Dodatek nr.3 https://youtu.be/whJEhfha5js

TECHNIKA: 

Mówią, że chamska siła techniki się nie boi 🙂 Osobiście uważam, że technika jest ważna. Technika wykonania ćwiczeń żeby dbać o element zdrowia oraz tak jak w tym przypadku technika pokonania przeszkód. Niestety niewiele jest parków przeszkodowych mogących inicjować przeszkody na RUNMAGEDDONIE. Można jednak podpatrzeć je na filmikach promocyjnych bieg a dzięki odpowiednim ćwiczenim przygotować się na ich pokonanie. Pokonując jakąś przeszkodą nową przeszkodę na RUNMAGEDDONIE sam popełniam błędy i przy kolejnej próbie, wiec co poprawić żeby sprawniej i co ważne bezpieczniej pokonać przeszkodę.

 

Rozwiązanie,

  1. Bierz udział w morderczych treningach, które przygotowuje RUNMAGEDDON w różnych częściach kraju. znajdziesz je na www.trenujdorunmageddon.pl
  2. Śledź naszą grupę osób, która przygotowuje się do tego wyzwania: http://bit.ly/TrenujDoRunmageddon

BRAK KONTUZJI:

 

Największe kozaki muszą dać za wygraną jeśli przydarzy im się kontuzja. Osobiście sam miałem wiele i niestety moja sprawność wtedy bardzo spadała. Nie mówiąc już wtedy o elemencie psychiki, która jest kluczowa do tego żeby ruszać dupkę z miejsca. Wyobraźnia w trakcie pokonywania przeszkód jest ważnym elementem w zmniejszeniu ryzyka kontuzji.

Rozwiązanie,

  1. Najlepszym sposobem na unikanie ryzyka kontuzji podczas swojego startu jest odpowiednie przygotowania Twojego ciała. Ma być funkcjonalne i silne żeby móc przeciwdziałać niepożądanym czynnikom. Ćwicz całe ciało równomiernie i zmieniaj impulsy treningowe.

TUTAJ: Sprawdzisz pierwszą rundę naszego programu treningowego: http://www.trenujdorunmageddon.pl

2. Jesteś tak silny/silna jak twoje najsłabsze ogniwo, więc wzmacniaj to co jest u Ciebie słabe.

3. Zobacz 12 błędów debiutanta i uniknij moich błędów:    http://promo.trenujdorunmageddon.pl/12_bledow

4. Jeśli jeszcze się nie zapisałeś na swój START to nie czekaj: http://www.runmageddon.pl

Życzę Tobie dużo radości podczas Twojego startu 🙂 RUNMAGEDDON to moc atrakcji i pozytywnej energii.

 

Baw się cudownie,

Nikodem Finke

www.trenujdorunmageddon.pl